czwartek, 19 kwietnia 2018

Rozdział 2 " Nowa znajomość "


     Gdy rozejrzałam się dokładnie zamknęłam okno .Było już późno .Ze zmęczenia zamykały mi się oczy więc postanowiłam wziąć prysznic i położyć się spać . Jutro czekał mnie pierwszy dzień w pracy . Gdy wyszłam z łazienki włączyłam telewizor i rozczesywałam włosy . Minęło pół godziny gdy nagle usłyszałam głośną muzykę i głosy ludzi wydobywające się z tego "Wielkiego Domu" . Na początku nie przejęłam się tym . Zamknęłam okno i położyłam się . Jednak ten wielki hałas nie pozwolił mi spać . Miałam tego dosyć . Ubrałam bluzę i air maxy . Moje włosy były mokre więc upięłam je w koka. Wyszłam wkurzona. Moim celem było zadzwonić do tego domu i prosić o ciszę . Tak też zrobiłam . Zadzwoniłam pierwszy raz -nikt nie otworzył -drugi raz to samo . Obróciłam się na pięcie i odeszłam . Nagle ktoś wybiega z domu i krzyczy:

-Hejj !! Nowa panienka na imprezkę ? -zaśmiał się szyderczo . Gdy to usłyszałam cofnęłam się i miałam ochotę wygarnąć temu chłopakowi .

-Hah.. nie raczej pierwsza osoba która prosi o trochę ciszy . Czy ja wyglądam na panienkę ? - splątałam ręce i stałam na przeciw niego .

-Hmm cóż różne przypadki się zdarzają ... - nie miałam ochoty rozmawiać z tym imbecylem , kierowałam się prosto w stronę domu :

-Ej zaczekaj w porządku wybacz  -podszedł bliżej pod samą lampę . Zamurowało mnie . To był chyba sen bo właśnie ujrzałam anioła. Był wysoki o cudownej sylwetce. Ubrany na skate'a , długie czarne warkoczyki ,nieziemskie brązowe oczy z długimi rzęsami no i te usta z kolczykiem boskie !   W końcu coś powiedziałam :

- Dobrze po prostu chciałam iść spać w ciszy ja już pójdę ...-

-W porządku powiem im żeby byli trochę ciszej nie chcemy kłopotów. -Zachowywał się dziwnie , robił dziwne ruchy i zalotne spojrzenie , niestety na mnie to nie działało. Po chwili jego wyraz twarzy zrobił się dziwny , jakby wystraszony. Za mną biegło mnóstwo dziewczyn krzyczących jego imię "Tom ooo Tom Boże Daj mi swój autograf . Kochamy cię Tom proszęęę" - Tom spanikował . Złapał mnie mocno za rękę i pobiegł za mój dom :

-Co ty robisz !!? puszczaj mnie zboku - w pewnym momencie się wystraszyłam jednak ..:

-No dobrze... jestem pod wrażeniem i to niezłym .. myślałem że na mój widok będziesz krzyczeć i biec do mnie - powiedział a ja zaczęłam się śmiać :

-Niby czemu miałabym to robić hahah czy ty jesteś jakimś bogiem  ?  -odparłam .-

-Jestem Tom  -przedstawił się.

-Kate miło mi .

-Widzę że jesteś tu nowa, masz dziwny akcent ...naprawdę nie wiesz kim jestem  ?

-Nie naprawdę ,nie znam tu nikogo .Dopiero co się wprowadziłam .Niedaleko stąd jest mój salon w którym zaczynam od jutra pracę. Pochodzę z Polski a ten domek wynajęłam od waszych byłych sąsiadów.

-Wow podziwiam Cię ,że sama ze wszystkim dałaś radę super mieć nową sąsiadkę.Kilka lat temu razem z moim bratem i dwoma przyjaciółmi założyliśmy młodzieżowy zespół Tokio Hotel ,zdobyliśmy wielką sławę i widzisz sama one nas kochają ..

-Widzisz ja nie słucham młodzieżowych zespołów .. nigdy o was nie słyszałam .

-Widzę to mnie bardzo zdziwiło- uśmiechnął się i prowadził przed dom.

-To mogę prosić o ciszę haha ?  - zapytałam żartobliwie .

-Ahh tak pewnie wybacz

-Hmm to do zobaczenia .

-Cześć.-po  naszym spotkaniu przez długą chwilę myślałam o tym chłopaku . Nie byłam już zła. Było w nim coś pociągającego.Muszę przyznać że jest bardzo przystojny Jego imię ,usta ,głos oczy mnie zauroczyły a jak pomyślałam ,że to mój sąsiad wpadałam w jeszcze większy tok myśli.Modliłam się żeby go spotkać jutro podczas wyjścia z domu. Na pewno poprawiło by mi to humor . Narazie jestem zdezorientowana tym wszystkim . Muszę odetchnąć , oswoić się z myślą,że jestem daleko od domu , od mojej siostry .To dla niej tu jestem, dla naszej lepszej przyszłości . Dziś zaczął się początek czegoś nowego .

CDN ....

 

                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz